Skip Navigation Linksاس ام اس افزار/اس ام اس افزار در یک نگاه

اس ام اس افزار با سرمایه گذاری های عظیم و قابل توجه بر روی آخرین و جدیدترین فناوری های موجود در بازار خدمات پیام کوتاه و ارتباطات همواره تلاش کرده است پشتوانه ها و تجهیزات فنی خود را به گونه ای شایسته برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان تجهیز کند. این پشتوانه ها و تجهیزات فنی در کنار نیروی متخصص و زبده ی اس ام اس افزار در بخش های فنی، مجموعه ای کامل را برای تضمین کیفیت خدمات ارایه شده به وجود آورده اند.

بازاریابی با پیامک در حال تبدیل شدن به مقرون به صرفه ترین راه برای ارتباط با مشتریان است. چراکه بیش از 95 درصد مردم، پیام ها را در اولین دقیقه ای که به دستشان می رسد می خوانند. دلیل دوم این موضوع هم اینست که نوشتار راه بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با مشتری است.

طبق آمار، 37 درصد از افراد 18 تا 24 ساله، هر پنج دقیقه یکبار موبایل خود را چک می کنند و 55 درصد آنها هر پانزده دقیقه یکبار. این رقم برای همه سنین کمی کاهش می یابد و حدود 44 درصد از مردم، گوشی خود را هر نیم ساعت یکبار بررسی می کنند.

امروزه دارندگان تلفن همراه به بیش از 98% رسیده است و تمامی افراد با دریافت اس ام اس به همراه خود از آن مطلع می شوند. بنا بر این ارسال پیامک راه بسیار خوب و سریعی برای اطلاع رسانی و معرفی است. ارسال پیامک های تبلیغاتی در راستای معرفی خدمات و گسترش تبلیغات و جهت ارسال و معرفی رزومه و افزایش مشتری توسط شرکت ها و سازمان ها و ... انجام می شود. برای معرفی شرکت و یا فروشگاه خود می توانید از ارسال اس ام اس های تبلیغاتی استفاده کنید. و تا میزان 70% نتیجه دلخواه را کسب کنید.

ما دراس ام اس افزار بر این باوریم که با چشم پوشی از سود مالی کوتاه مدت، در بلند مدت به موفقیت بیشتری دست خواهیم یافت. با ارائه خدمات با قیمت پائین تر، بازار بزرگ تری را جذب کرده و از رقبای خود پیشی می گیریم و از همه بهتر، سود مالی خود را با ارائه خدمات رایگان از جمله ارسال پیامک با شما شریک می شویم.

اس ام اس افزار در مدت کوتاهی توانست جایگاه مناسبی در میان کاربران و کارفرمایان اینترنتی پیدا کند. در آغاز، فعالیت اصلی اس ام اس افزار بر روی خدمات طراحی و تولید نرم افزاری های سفارشی و تخصصی مبتنی بر وب متمرکز شد و پس از آن با حفظ اصول مشتری مداری و رضایت مشتری شروع به ارائه خدمات هاستینگ و ثبت دامنه کرد. اکنون و پس از تجربه موفق و رضایتبخش در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات، سیستم تبلیغاتی اس ام اس افزاربا شروع فعالیت سامانه اس ام اس افزار راه اندازی شده است. هدف اصلی این سیستم ایجاد و ارائه مناسب ترین راهکارهای تبلیغاتی در پکیج های هدفمند به مشتریان است.

همانطور که در پست قبلی گفتیم پنل اس ام اس به خوبی این امکان را برای اصناف مختلف فراهم می آورد که بتوانند محصول یا خدمت خود را معرفی کرده یا با مخاطبانشان در ارتباط باشند. استفاده از سرویس ارسال پیامک انبوه تقریبا برای در همه اصناف کاربرد دارد. از جمله چند موردی که در زیر به آنها اشاره شده است.

  • آژانس های مسافرتی: با استفاده از پیامک می توانند مشتریان خود را از پیشنهاد های ویژه و جدید مطلع نمایند و آنها را از خدمات ویژه خود آگاه کنند. حتی می توانند با استفاده از پنل ها نظر سنجی کرده و علاقه مندی های مشتریان را برای ارائه خدمت بهتر شناسایی کنند.
  • هتل ها: با استفاده از این سرویس، هتل ها می توانند کیفیت خدمات خود را با ارسال پیامک قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل، ارتقاء دهند. تخفیف های ویژه را اطلاع دهند و در صورتیکه که مسافر وسیله را در هتل جا گذاشته باشد، او را خبر کنند.
  • رستوران های واقع در مراکز خرید: مشتری به جای انتظار کشیدن در رستوران می تواند به خرید خود بپردازد و با یک پیامک از آماده شدن سفارش مطلع شود.
  • مدارس: جلسات اولیا و مربیان و موارد مختلف تحصیلی دانش آموزان مانند برگزاری دوره های ویژه و ... می تواند با یک پیامک به اطلاع والدین برسد. همچنین دانش جویان و دانش آموزان با ارسال پیامک از روز امتحان، روز ثبت نام و تاریخ شروع ترم جدید آگاه می شوند.
  • کتاب فروشی ها: کتاب فروشی ها با جمع آوری پایگاه داده ای از مشتریان و علاقمندی های آنها می توانند آخرین کتاب های چاپ شده در حوزه علاقمندی هایشان را برایشان پیامک کنند.
  • بوتیک ها: بوتیک ها با جمع آوری تاریخ تولد مشتریان خود و ارسال پیامک تبریک و پیشنهاد تخفیف در روز تولد آنها، علاوه بر افزایش فروش خود، می توانند مشتریان خود را هم خوشحال کنند. همچنین می توانند تخفیف های ویژه و رسیدن اجناس جدید را به مشتریان خود خبر دهند.
  • شرکت های خدماتی کوچک: آماده بودن محصول یا خدمت مشتری را می توانند با پیامک به او اعلام کنند. همچنین با استفاده از پنل می توانند با همکاران شرکت در ارتباط باشند.
  • پزشکان: به کمک این سرویس می توانند با یک پیامک، بیماران خود را از وقت ویزیت یا برنامه پزشکی مطلع کنند.
  • مدیران: مدیران می توانند جلسات مختلف را به همراه اطلاعاتی مانند موضوع، زمان و آدرس محل برگزاری اعلام نمایند و یا تغییر ساعت جلسه یا عدم برگزاری آن را خبر دهند.

در طول دهه گذشته بر اثر گسترش روز افزون شبکه اینترنت و افزایش زمینه های حضور افراد مختلف در این شبکه هرروز شاهد ازدیاد تقاضاهای حضور در این شبکه بین المللی از چهار سوی جهان می باشیم. ایرانیان نیز به عنوان ملتی فرهیخته و علم پرور به سهم خود بخش قابل توجهی از این تقاضاها را به خود اختصاص داده اند. با توجه به پیشرفت وسائل ارتباط جمعی در دنیا ، مراکز و دفاتری که پاسخگوی مردم هستند، از تمامی ابزارها جهت آسان تر شدن ارتباط استفاده می نمایند از این رو اس ام اس افزار سرویس های ویژه خود را جهت استفاده ارگان های دولتی و موسسات خصوصی راه اندازی كرده است. ما عامل اصلی موفقیت و پیشرفت خود را در تخصص و علاقه پرسنل خود به فناوری اطلاعات می دانیم. توجه ویژه ما به ارائه به موقع و دقیق خدمات بعد از فروش به یکایک مشتریان محترم خود با رعایت کلیه حقوق آنان و احترام به آزادی در انتخاب سرویس خود می باشد. از این رو اس ام اس افزار با ارائه قیمتهای عادلانه و منطبق با معیارها و تامین کاملترین خدمات بعد از فروش به مشتریان ، سعی در جلب هر چه بیشتر رضایت خاطر آنان نموده است. ما اعتقاد راسخ به فردایی روشن برای شرکت اس ام اس افزار در آینده فناوری اطلاعات در ایران داریم. ما دستیابی به این هدف را در گرو همیاری هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز می دانیم.

مهم ترین پشتوانه ها و تجهیزات فنی که اس ام اس افزار برای ارایه ی خدمات به مشتریان از آنها بهره می گیرد، عبارت اند از:

  • مرکز داده ی مجهز شامل مجموعه ای از آخرین و پیشرفته ترین تجهیزات
  • مجهزترین تجهیزات سخت افزاری
  • ارتباط نزدیک با اپراتورهای ارسال پیام کوتاه درکشور
  • تیم های توانمند فنی و تخصصی برای ارایه و پشتیبانی از خدمات
  • تیم توانمند مدیریتی برای مدیریت و توسعه خدمات

گفتنی ست بیش از 90 درصد از کارکنان اس ام اس افزار را فارغ التحصیلان و دانش آموختگان رشته های فنی _ مهندسی، فناوری اطلاعات، مدیریت، اقتصاد و دیگر رشته های وابسته تشکیل می دهند. اس ام اس افزار در پیمودن مسیر تعالی، به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان شرکت، توجه و اهمیت ویژه به نیروی انسانی را در دستور کار قرار داده است. برقراری ارتباط مداوم میان مدیران و کارکنان در سطوح مختلف اس ام اس افزار از جمله فعالیت هایی بوده است که تاکنون استحکام بنیان خانواده ی بزرگ اس ام اس افزار را محقق ساخته است. تقسیم کار دقیق و گسترده میان واحدها و لایه های مختلف بر اساس توان مندی ها و علایق کارکنان، آموزش های برنامه ریزی شده برای لایه های مختلف سازمان، استفاده از سیستم های مدیریت مشارکتی برای ایجاد انگیزه در سرمایه های انسانی و سیستم های متنوع رفاهی کارکنان ، برون سپاری بخشی از فعالیت ها برای افزایش چابکی سازمان از جمله فعالیت های اس ام اس افزار در این باره بوده است.

در اس ام اس افزار به دلیل وجود جو دوستانه، صمیمی و در عین حال پرتلاش و پویا در میان کارکنان اس ام اس افزار، هر نیروی کار متخصص که در طول زمان قابلیت های خود را در عرصه های مختلف به نمایش گذارد و علاقه مند به فراگیری دانش و تخصص های مورد نیاز باشد، می تواند با پشت سر گذاردن پله های رشد و تعالی به جایگاه سازمانی که شایستگی آن را دارد، دست یابد.

گفتنی ست، در این روند پویا، ضمن به دست آوردن رضایت شغلی و حرفه ای، زمینه های مساعدی برای کسب دانش و فناوری های روز و شیوه های به کارگیری آن ها توسط مرکز آموزش و پرورش اس ام اس افزار نیز برای کارکنان فراهم می شود. این مرکز با هدف ارتقای سطح کیفی و علمی کارکنان مجموعه برای ارایه خدمات با کیفیت بالاتر به جامعه، دوره های متعدد و مستمری را هم گام با آخرین تغییرات تکنولوژی برگزار می کند تا محیطی پویا، با نشاط و روبه رشد را برای آنان فراهم سازد.

افزون بر موارد مطرح شده، کارکنان و اعضای اس ام اس افزار با گرد هم آمدن در جمع ها و گروه های غیر رسمی می کوشند تا با محکم ساختن پایه های ارتباطات خود در راه دست یابی به استحکام و یکپارچگی سازمانی گام بردارند. تشکیل جمع هایی که نشان از شادابی و امید به رشد روزافزون در تمام سطوح اس ام اس افزار است.

مدیران اس ام اس افزار، تعالی را مقوله ای می دانند که هر سازمان باید از زمان تاسیس و شروع فعالیت خود، مسیر آن را با بهبود و نوآوری در فرآیندها و همراهی ذی نفعان خود از سر گیرد. این الگو برای تمام فرآیندهایی که به تازگی در سازمان شروع می شوند نیز صادق است.

هر سازمان برای حفظ بقا و گسترش فعالیت های خود، باید خود را بر اساس معیارهای معتبر ارزیابی گند و با الگوبرداری از برترین تجارب، نقاط قابل بهبود خود را به قوت تبدیل کند. رهبران سازمان های متعالی، جهت گیری روشن و تمرکز استراتژیک سازمان را با تعریف ماموریت، چشم انداز و ارزش ها تعیین می کنند و آن را با کارکنان و ذی نفعان کلیدی در میان می گذارند تا آن ها را در دست یابی به اهداف سازمان سهیم کنند.

اس ام اس افزار نیز به دنبال چشم انداز خود در تبدیل شدن به یک الگوی مدیریتی در کسب و کارمیکوشد تا گام های بلندی را در مسیر تعالی بردارد و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری سازمان خود بیافزاید و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت های بیش تری دست یابد.